مدرسه سلام دیباجی برای تربیت شهروند سالم سعی بر این دارد ابتدا حس انگیزه و دغدغه را در بین دانش آموزان تقویت کرده و سپس مربی با دانش آموز مثل دوست رفتار کند اما دوستی که حد و مرزها را نگه می دارد. با این اقدام دانش آموز یاد می گیرد که چه رفتارهایی را باید از خود بروز داده و چه رفتاری را نباید در اجتماع و یا برخورد با دیگران از خود نشان دهد.
متوسطه دوم پسرانه دیباجی
متوسطه دوم پسرانه دیباجی
متوسطه دوم پسرانه دیباجی
تهران، خیابان جنت آباد، بین همت و نیایش، روبروی 35 متری گلستان،خیابان اقاقیا، خیابان نسترن یکم، پلاک 47
کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق lمجموعه مدارس سلام میباشد.