گردهمایی پایانی پایگاه تابستانی در پایه های دهم و یازدهم با هدف تعامل بهتر بین مسئولین و والدین برگزار شد.
در این جلسه کارنامه های تابستانی دانش آموزان نیز به خانواده این عزیزان تقدیم شد.
همچنین انتخابات دور جدید انجمن اولیاء و مربیان نیز در انتهای این جلسات برگزار شد.















