مراسم آغازین پایگاه تابستانی سلام دیباجی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با حضور دانش آموزان عزیز و کادر دبیرستان برگزار شد.
در این مراسم مدیریت دبیرستان جناب مهندس علیمیرزایی به ایراد سخنرانی پرداختند.
سپس دانش آموزان با بدرقه مسئولین دبیرستان به کلاسهای درس خود رفتند.
تصاویر منتخب این مراسم را در ادامه مشاهده بفرمایید.




